Met de Franse slag naar Torrellano

17 juni 2014 - Torrellano, Spanje

Daar zijn we weer!
Gisteren veel van hetzelfde, strand etc etc.
Lekker veel tapa's gegeten op het terras van onze oase en uiteindelijk naar ons appartement, koffers inpakken en nog wat balkonhangen.
En.......wind en regen, jaja, afscheidstranen.
Op tijd in het mandje en....vroeg weer op.
We hadden tegen het advies van de Franse eigenaresse besloten, om toch een bus eerder te pakken, liever te vroeg dan te laat. Gelukkig maar, anders waren we morgen pas op onze bestemming aangekomen.
Dus......om 07:00 uur begon de iPhone te leven en wij dus ook.
De ochtendrituelen hebben we op ons dooie gemak afgehandeld en...... we hebben het appartement blits en blank achtergelaten.
Op...naar de bushalte en.....daar werden we geconfronteerd met de kronkel van onze Franse eigenaresse, geen bus dus op haar aangegeven tijd!
We moesten twee en een half uur wachten!!....gelukkig op een bankje in de schaduw.
Geen probleem, ik kon mijn boek uitlezen in de ochtendkoelte en manlief heeft menig gesprek hier en daar kunnen voeren.
Eenmaal in de bus, zoefden we in een uur naar Murcia, en.....weer een mooie rit hoor.
In Murcia, hadden we weinig tijd om over te stappen, volgens de Franse eigenaresse en daarom bood madàme aan om de kaartjes al per internet te scoren.
Gelukkig hebben we dit niet gedaan, anders waren we onze kaartjes echt kwijt geweest.
Er waren meer dan genoeg mogelijkheden om naar Allicante Airport te reizen, zelfs een directa.
In een uur stonden we op het vliegveld, met een big smile, want...onze dag van vertrek was nog niet gekomen, haha.
Met een taxi, zoefden we naar Torrellano, naar ons 1 sterren hotel: Donà Isabel, we hadden geen verwachtingen.
En.......we stonden paf, we belandden in een wel heel bijzonder authentiek hotel.
Onze kamer is groot en luxe en...gratis vette wifi en.......het restaurant was superbe! Ik at er een heerlijke Merluza!
Mooie afsluiter hier en morgen laten we ons per taxi vervoeren naar the Airport.....
Op naar Eindhoven.........home!