Relaxed in Aguilas Hotel Resort

9 juni 2014 - Águilas, Spanje

Tja...eigenlijk heb ik niets te melden........vandaag hebben we niets ondernomen.
Na weer een goede en stille nacht, een goed ontbijt en een ochtendwandeling, zegen we neer bij het 'broken' zwembad.
Maar...eerlijkheid gebied me te zeggen....het zwembad is bijna vol! Vandaag is er hard gewerkt aan testen, plaatsen van roosters en weet ik veel wat nog meer, ik denk...... dat morgen (na ons vertrek) de feestelijke opening is. Maar....wij hebben die plomb niet gemist hoor, het was goed toeven onder de parasol en,....we hadden een bijzondere vriend vandaag, een mooi grijs katertje. Manlief had weer pech, geen zand vandaag, maar een poezel, daar moet ie ook niet zoveel van hebben. En laat nou die poezel juist hem hebben uitgekozen voor een spelletje dat begon met zijn badlaken aanvallen. Manlief kreeg het Spaans benauwd, haha.
Maar...de poezel was geen aanhouder, hij ging ons van een gepaste afstand observeren.
Wij waren de enige gasten bij het bijna niet meer 'broken' zwembad, heerlijk rustig en relaxed.
We hebben weer lekker gegeten in het hotel, nu was het een buffet en wel voor ons alleen!
Ik denk dat het personeel later een feestje heeft gehad.
Tjonge, we zijn bijgekomen van de steden, we zitten nu echt in de luiermodus, ben benieuwd of we het hierbij laten of......wellicht nog wat cultuur snuiven in een stad?
Dit hotel is ons heel goed bevallen, het is hier zo gemoedelijk, alles kan.
De directeur is hier sinds kort in functie, voorheen was hij directeur van het Hilton in Brussel. Hij spreekt vloeiend Frans, werkt zich te pleuris, is aimabel en is getrouwd met een Cubaanse. Hij komt van Málaga oorspronkelijk, en......kent zelfs ons leuke hotel: La Chancla, van vorig jaar. Hij beaamde dat dit een heel bijzonder hotel is. Hij verontschuldigde zich, dat alles hier nog niet loopt, zoals het lopen moet, maar wij vinden dat nu net de charme van dit hotel. Echt, voor ons een voltreffer!
Ik heb weer een boek uit, en.....morgen.....gaan we weer op vakantie, wat hebben wij het toch goed.
Morgen gaan we naar onze laatste stek, nu echt pal aan de kust, in een 2 kamer appartement........dus.........de havermout kan weer uit de koffer, hmmmmm

1. Wouter:
    10 juni 2014
    Ja, op een bepaalde leeftijd komen we allen in een LUIERperiode, hahahahaha. Have fun!!