Wind en roze in Bolnuevo

12 juni 2014 - Mazarrón, Spanje

Vannacht....een harde boem!
Manlief pleurde uit bed, hij wilde zich eens lekker omdraaien, haha.
Vanmorgen zei ik dat het hard gewaaid had en manlief antwoordde daar op: "ja, en ik ben zelfs uit bed gewaaid".
Gelukkig heeft zijn val geen gevolgen.
Door alle consternatie, hebben we langer geslapen en waren pas om half 9 uit de veren, geen probleem, gelijk het balkon op en een bakkie doen.
We hebben hier een onvervalst 4 pits gasfornuis, waarschijnlijk buthaangas. Trage boel kan ik jullie vertellen.
Wat is het heerlijk om met je rommelige ochtendlijf, koffie te drinken op het terras, zonder dat iemand je ziet. En dan die temperatuur, heerlijk.
De zee, lag loom te golven en wachtte op actie.
Maar.....wij liepen rustigjes naar de buurtsuper en sloegen weer veel fruit in. Het winkeltje is best wel klein, maar het is ongelofelijk volgestouwd en de diabetische eigenaar heeft werkelijk alles. Vandaag maakten we hem complimenten over de ballen, hij was verguld, wij ook trouwens.
Morgen gaan we de rest opsmullen hoor, vandaag was het een enorme berg sla met allerlei lekkers.
Omdat het zwembad ons gisteren niet echt bevallen was (te veel herrie), kozen we vandaag weer voor het strand en dat was geen straf, zelfs manlief begint er plezier in te krijgen.
We hebben het niet overdreven op de Playa, te heet, ons koele balkon lokte. Maar eerst een flinke bier en een vino tinto op het terras.
Na een enorme slabak mixta en wat uitbuiken, deden we toch maar even onze veredelde gympies aan en sloegen aan de wandel en dat was geen straf. We hebben tevens wat huizen uitgezocht die ons wel wat leken.
Nog even gefacetimed met kleinkind2, zooooo fijn en nu........balkonhangen en wijnen, niet verkeerd he?