Met beide benen op de grond.

20 juni 2014 - Breda, Nederland

Echt goed geslapen hebben we niet in Torrellano, te veel verkeerslawaai, helaas.

Dus vroeg op en op ons gemak 2 koffietjes gedronken, ook wel lekker om daar de tijd voor te hebben, dus elk nadeel heb z’n voordeel.

Met een taxi waren we weer snel op het vliegveld, inchecken (mijn koffertje gratis in het ruim, ivm met plaatsgebrek in de cabine, ja ja iedereen reist nu zo veel mogelijk met alleen handbagage) en nog even wat shoppen achter de controle.

De vlucht verliep voorspoedig, ondanks een stinkhond.

We kwamen best wel fris en fruitig thuis.

Op de deur...een post-it, van kleinkind2 met de woorden;” Welkom thuis, ik mis jullie”! Dan bloedt je hart meteen hoor.

Nadat ik onze thuiskomst kenbaar gemaakt had, verschenen de dames meteen, dat werd veel knuffelen en kroelen en......natuurlijk de cadeautjes en......die vielen zeer in de smaak, zeker de horloges.

We hadden dit keer ook castagnetten voor ze (leuk voor hun ouders, ha ha), maar de jongste vond het woord te moeilijk, denk ik, want ze vertelde thuis vol trots dat ze retteketetten gekregen had.

Tja....en dan ben je ineens weer met de beide benen op de grond, dus.........wassen, strijken, vele boodschappen, afspraken maken en....de oude dame.

Met haar gaat het niet goed, ze heeft waarschijnlijk een lichte CVA gehad en sleept nu erg met haar been, ze krijgt nu weer 3x per week fysiotherapie. Ze is erg warrig en is 2x behoorlijk gevallen en ze heeft een flinke bronchitus gehad en is behandeld met antibiotica. Wel erg dat dit haar allemaal is overkomen terwijl wij weg waren.

Wat was ze blij, toen ze ons weer zag, wellicht trekt ze wat bij nu.

Manlief is druk doende om al zijn gestolen bezittingen te vernieuwen, die is nog wel even zoet.

En ik....heb vandaag vele foto’s verstuurd naar het Turks Verkeersbureau, een compilatie van mijn verslagen over Antalya wordt binnenkort geplaatst (http://www.welkominturkije.nl ), ik ben best wel trots en.....ik krijg een mooi boek van hen: “Turkije, waar Europa begon....’, ben ik ook erg blij mee.

Jullie houden de epiloog van afgelopen reis nog tegoed, nu even druk met visite en logeetjes.

Ciao!