Na Griekenland komt............

30 maart 2014 - Breda, Nederland

Zoals beloofd, plaats ik nog een laatste bericht, tenminste wat betreft deze reis! Op de eerste plaats wil ik iedereen bedanken die mijn harte roerselen leest en de mensen die erop reageren, LEUK!
Maria: bedankt voor de tip om naar EFEZE te gaan, ik had het voor geen goud willen missen, zelfs in die hitte!
Marjan: Ik ben sinds 3 jaar gewoon opgehouden met werken (in het onderwijs) omdat ik meer tijd wilde hebben voor de kids en mijn oude moeder en.... zou gaan studeren! De stand van zaken is nu: een heel salaris minder, veel meer levensgeluk in huis en buitenshuis, drukker dan ooit en de studie is er nog niet van gekomen!
Maurice gaat per 1 januari met de VUT, hij is ook werkzaam in het onderwijs, dus vandaar wordt deze herfstvakantie de laatste schoolvakantie.
Tja en nu.......waar gaat de reis naar toe..........naar Turkije (Antalya). We gaan niet voor het massagebeuren, maar voor de natuur en de cultuur. Daarover later meer, maar tips zijn uiteraard van harte welkom! Tja......ik heb nog iets........we gaan 9 oktober naar Scheveningen, we hebben er een FEEST en wat heb ik nu bekokstoofd........we gaan overnachten in het KURHAUS! Ik ga Maurice verrassen, hij was (ongevierd) jarig en is binnenkort 40 jaar in overheidsdienst, vandaar.
En.......voor mij is het pure nostalgie daar in het Scheveningse en wil beslist 1x in mijn leven in het Kurhaus logeren! Ik zal jullie in geuren en kleuren verslag doen.