Hoeraaa, weer een positief bericht op Zoover

29 maart 2014 - Breda, Nederland

hoera weer een positief bericht op zoover

Hallo lieve mensen, daar ben ik weer even. Elke dag check ik even snel hoe het staat met hotel Klostermuhle in Heimbach, op zoover welteverstaan! Vandaag weer een positief bericht, dat geeft de burger moed. Je snapt wel dat ik daar ter plekke wel even ventileer dat ik een reisblog bijhoud en mijn ongezouten mening geef over het wel en het wee, je weet maar nooit, in Valencia hielden we er een aria aan over en 3x drank! Dus ik bedoel maar, niet geschoten is nooit raak. Maar....ik ben gewoon tevreden als ons verblijf daar goed is, hoor. Wat ben ik nu blij dat we dit weekend geboekt hebben, want net in deze tijd zullen we mijn moeder moeten verkassen als alles goed gaat. Mijn moeder woont in een aanleunwoning die gesloopt gaat worden, zeer binnenkort. Ze heeft al 5x een aanbieding gehad van de woningbouwvereniging en GEWEIGERD! Ze gooide echt haar kont in de kribbe en zei: "Ik blijf zitten waar ik zit". Je begrijpt dat wij kinderen, het spaans benauwd kregen, want je mag maar een paar keer weigeren. Gisteren echter, kreeg ze een aanbieding waar ze wel oren naar heeft, we gaan woensdag kijken. Hopelijk staat de flat haar aan en dan begin ik meteen aan een things to do lijst en ohhhhhh dan komt er echt veel op me af, weer heeeeel veel geregel en gedoe. Dus....als ik niet al een tripje geboekt had, zou ik het niet in mijn hoofd halen er tussenuit te knijpen. Maar goed, we gaan gewoon en ik plan de boel er wel omheen, moet lukken. Wat het programma van ons reisje betreft heb ik nog een wens ingediend bij manlief en.....die wordt vervuld.....we gaan in Heerlen (daar heb ik gewoond van mijn 3e tot mijn 8e) de auto platzen voor de flat waar we woonden en dan maken we een voettocht naar mijn basisschool. In mijn optiek was dat een dagelijkse barre tocht, eens kijken of ik echt zo geleden heb! Ciao!