Kilometers gemaakt

29 maart 2014 - Breda, Nederland

Ja, ook al ben je gewoon gestationeerd in je woonplaats, dan kun je toch nog heel wat af reizen. En dat heb ik gedaan, geloof me maar, ik heb nl. met de kleinkinderen (4j en 5j) de avond4daagse gelopen. Bijzonder?
Ja heeeeeel bijzonder!
Waarom?
Je loopt niet voor jezelf, maar voor de kinderen en dat houdt in:
Coachen/steunen/dragen/ehboen/troosten/trekken/duwen/fourageren/oppeppen/toiletteren/foeteren/
bemiddelen en wat al niet meer.
Dit alles soms drentelend, soms rennend, soms wachtend en soms zoekend. Ik denk dat ik de trip 3 dubbel gelopen heb. Bekaf, was deze oma en.....niet eens een medaille!
Maar...het is in ieder geval een goede voorbereiding op onze Eifel-wandeltochten. Ik ben er klaar voor hoor! Het weerbericht geeft zeer positieve geluiden dus het zal wel goed komen daar!
Hopelijk vind ik daar ergens wifi, zodat ik jullie deelgenoot kan maken van de tour en lekker kan roddelen! Ik neem in ieder geval een usb antenne mee om de wifi tot mij te kunnen nemen. Marjan, dank voor die gouden tip, het werkt uitstekend, ik kan nu zelfs mijn eigen wifi in de slaapkamer ontvangen! Dat mijn dochter mij nu een techno nerd noemt, neem ik voor lief!
Rest mij nog te vertellen dat mijn moeder de flat geaccepteerd heeft! De goden zijn geprezen! Ciao!