Kinky sex in Murcia

5 juni 2014 - Murcia, Spanje

We hadden de pech om een bezopen Engels stel met een overschot aan hormonen, naast ons te hebben.
Tjonge, wij dachten dat we wel alles beleefd hadden, maar dit sexuele geweld sloeg alles. Het bleef niet bij een wip, ze hadden nog genoeg potentie voor veel meer.
Het mannetje riep steeds bescheiden:" oh my God, Oh my God, nowwww, als hij het hoogtepunt bereikte, maar het vrouwtje, tjonge jonge, een tijgerin, die voor nageslacht wilde zorgen, schreeuwde, miauwde, huilde, lachte en giechelde dat het een echt een 'lieve lust' was. Tja....en dan dacht je, zoooo dat hebben we gehad, ze zijn klaar, maar na een tijd begon het weer, ze hielden het vol tot 02:00.
Pfffff, rust, dacht ik (manlief was al uren onder zeil). Zelfs van mijn luide gebonk tegen de muur werd hij niet wakker, wat een geluksvogel.
Uiteindelijk was het stel voldaan en ging slapen.
Ik, herpakte me en probeerde weer in de slaapmodus te komen en het lukte, ik begon weg te dommelen, na even berekend te hebben, dat ik nog een redelijke nachtrust kon scoren.
En opeens.......werd ik weer teruggeroepen in de waakmodus, het vrouwtje moest kotsen, maar.....het lukte niet....kreunen, luider kreunen, mannetje weer wakker, vrouwtje moed inspreken, vrouwtje bed in en bed uit, naar de badkamer (steeds op hakjes), mannetje viel weer in slaap en vrouwtje wellicht ook op de pot, want......rond 05:00, viel deze dame ook in slaap. Ik werd om 08:00 uur, toch enigszins uitgerust wakker. Wat een nacht.
Maar....de koffietjes, deden hun werk en na een verfrissende douche en nog even flink tegen de muur bonken, waren we klaar voor een toeristische route door Murcia.
Murcia, is een provinciehoofdstad, niet echt mooi. Je ziet hier enorme flatgebouwen midden in de stad.
Maar.....er is een historisch stadshart met mooie gebouwen, er is een universiteit en.......we kwamen zomaar een prachtige brug van Calatrava tegen.
Conclusie: leuk om Murcia eens bezocht te hebben.
We besloten om aan onze kant van de rivier (meer een beek), een restaurant te zoeken, we zochten ons te pleuris, niets, nada.
Op, naar ons hotel en wat schetste onze verbazing, het hotel heeft een goed restaurant. We hebben er heerlijk en authentiek gegeten, wat een afsluiter!
Nu op de kamer, we horen nog geen gemiauw, wellicht zijn ze weg?
Ik ga lezen nu en manlief is "koning aan het kijken" en morgen gaan we met de bus naar Lorca.

1. Wouter:
    6 juni 2014
    Nee, je zit momenteel niet in een echt mooi gebied, Murcia, Lorca. Maar om Spanje te leren kennen moet je natuurlijk wel alles gehad hebben en niet alleen de toeristische hoogtepunten.
    Wij hebben het ook nog steeds heerlijk, we zijn sinds lange tijd weer eens een tijdje op dezelfde camping. Het weer is prima, de zee naast de deur. Kwestie van poortje open en je staan op het strand.
    Bezichtingen gaan we wel weer eens in doen binnenkort, nu eerst luieren na al die drukte thuis met de kleinkinderen.

Veel plezier verder, binnenkort ook fijn luieren aan het strand he?
    Hasta luego!!