Luxe in Lorca

6 juni 2014 - Lorca, Spanje

We hebben geen 'gemiauw' gehoord, sterker nog, het was lekker rustig in the house, gelukkig.
Na de ochtend koffietjes en de rituelen, besloten we linea recta naar het busstation te lopen, het was nog lekker koel.
We hadden de keus uit een 'directo' bus en een die wat dorpjes aandeed, we kozen voor de laatste, we wilden iets meer zien dan snelweg!
En.....we werden beloond, zo leuk om enkele bergdorpjes aan te doen. Je zit in zo'n bus, eerste klas hoor.
Na anderhalf uur arriveerden we in Lorca en liepen linea recta naar ons hotel (dankzij Google maps).
Dit keer een 4 sterren hotel haha, wat een luxe, nu waarderen we het pas echt. We hebben een prachtige grote luxe design kamer met alles er op en er aan.
We besloten toch ons luxe onderkomen even te verlaten om Lorca te bekijken.
We werden niet teleurgesteld, het is een heel leuk plaatsje en.........we hebben er heerlijk gegeten! Wat de mensen ook beweren dat dit een streek is, die niet interessant is......ze kletsen uit hun nek! Lorca is echt leuk om even te bezoeken als je uit je luie strandstoel wil komen.
Na het goede maal en de lekkere wijn togen we huiswaarts, naar onze luxe toko!
Oh ja, even het vermelden waard, ik ben nu verslingerd aan flink gekoelde Rioja, het is maar dat jullie het weten he, als ik jullie met een bezoek vereer!
Op het terras van ons hotel sloegen we er nog een paar achterover en nu.........genieten we van een super gekoelde luxe, grote kamer met satelliet tv (manlief) en ik van de wifi en een goed boek. Wat een leven, wat hebben we het goed en morgen.........nemen we de bus naar de zee, naar Aguilas, daar gaan we Pinksteren vieren met de Spanjolen!

1. Gerard Leenders:
    6 juni 2014
    Deze lijkt 'reislogger' eerder dan 'waarbenjij' . Ik volg ze tegenwoordig allebei om zodoende een alternatief te hebben voor het geval dat. Leuk om jullie te zien in een stukje Spanje dat ik nog niet ken. Geniet nog lekker. Ook al hebben we nu Spaanse temperaturen, het vervangt toch echt niet het reizen....