LIVE: Almirante in Alicante

23 april 2014 - Alicante, Spanje

Vanmorgen ging de wekker erg vroeg, ik was nog diep in slaap en moest van ver komen hoor. Maar na een heerlijke kop koffie, waren we er klaar voor...snel de ochtendrituelen en gaan met die banaan, en ja....ook letterlijk, geen pap dit keer.
Heel relaxed reden we weg van ons appartementen complexje, weg van 2 gezinnen die gaan verhuizen en weg van de buurheks, de kids hadden we al uitgebreid geknuffeld hoor.
Op naar Eindhoven Airport, een super prettig vliegveldje, maar super gemotiveerde security daar. Vandaag hadden ze weer nieuwe spatjes, mijn koffertje werd er uitgehaald....open moest die......er zat vloeistof in.........flink graaien in mijn koffertje.......een ienemieni zeepje was de boosdoener, blijkbaar ook 'vloeistof'. Dat zeepje mocht ik gelukkig houden, het is een super zeepje, een citroenzeepje, goed voor wat handwasjes.
We reizen weer met alleen handbagage, dus een paar stelletjes kleding en dan moet er wel een handwasje gedaan worden he?
De vlucht verliep prima, we hadden mooi zicht op Parijs en de Pyreneeën. Super dat we dit keer maar een dikke twee uur in het masjien zaten en lekker in een zucht en een scheet de luchthaven uit konden banjeren. Ik moet zeggen dat die 'haven' wel erg mooi en groot is hoor.
We stapten goed geolied in de bus (C6) naar Alicante en stapten daarna als ervaren reizigers over in de bus (22) naar hotel Almirante, iets buiten Alicante.
Ons hotel is een echte verrassing, pal aan de kust, mooi verbouwd en......een super kamer......zijzeezicht....avondzon.....groot balkon en lekker strak en fris.
Ik heb mijn eerste vis ( op het strand bij casa Julio) al verorberd, een dorade, en..........we hebben ons eerste zonnebad al genomen, nog niet op het strand, maar bij ons zwembad (jaaaaa, dat hebben we ook dus) en morgen......gaan we echt naar het strand, we zijn er klaar voor, we hebben ieder al een duur badlaken aangeschaft voor 5 eurootjes.
En nu...........op een oor......het was een lange dag.

1. Wouter:
    24 april 2014
    Hola, ga je nu twee websites bijhouden?