LIVE: Uitslag Bloed Onderzoek

3 mei 2014 - Breda, Nederland

Uitslag Bloedonderzoek

Ik heb de uitslag van het bloedonderzoek. Ik had de bloedafname toen ik een maand heel erg gezond gegeten had en wel, volgens de leefwijze van de voedselzandloper. Dit is geen dieet hoor, ik hoef niet af te vallen, ik wil van de bloeddrukverlagers af en me energieker voelen. Maar......als je te zwaar bent, val je er zeker ook van af!
Mijn nieuwe manier van eten bevalt me prima en ik zal nooit meer anders gaan eten, maar ik zal beslist wel eens een ongezonde snack eten hoor. Ik merk echter dat ik onbewust toch voor het goede voedsel kies.
Het is goed te combineren met manlief, ik kook voor hem wat extraatjes erbij.
Op vakantie is het ook goed te doen, maar ik mistte de havermoutpap wel erg en gerechten met peulvruchten. Gelukkig hebben we de komende rondreis, een paar maal een appartement en dan kan ik zelf koken. In een restaurant kies ik als voorafje, een salade of gegrilde groentjes en als hoofdgerecht vis of kip of vegetarisch (zonder aardappels, rijst of pasta). Goed te doen toch?
Maar nu de uitslag!........al mijn waardes zijn meer dan ideaal! Sommige zelfs extreem, wat die waardes betreft, heb ik een zeer laag risico om een hartaanval of een beroerte te krijgen!
Met de uitslag van vorig jaar erbij, zei de praktijkondersteuner: "Dit is een mirakel".
Ik vertelde met trots over mijn nieuwe manier van eten en dat ik nu voor mezelf het bewijs had, dat het goed is wat ik doe. De praktijkondersteuner gaat het boek meteen lezen en wellicht zelf ook gezonder eten.
Ik ben zoooo ongelofelijk blij! Helaas was door al mijn enthousiasme en opwinding de bloeddruk niet gedaald, maar ik weet door mijn eigen metingen dat dat wel het geval is.
Na overleg met de huisarts is nu besloten om het cardiopilletje weg te laten, dat heeft geen zin meer! Vette Blij!
En...........de bètablokker wordt gehalveerd en dan na twee weken controle, wowwwww, dat wordt mijn kans.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl