LIVE: VERTREK

24 mei 2014 - Breda, Nederland

Ik kom, hopelijk voor het laatst, even terug op de buurheks. Ik heb haar hoofd de hele week niet gezien, hoe fijn kan het zijn. Als we op ons terras zitten, hangen we fleurige doeken op waarachter we ons verschalken en zijn we binnen....dan blijft het gordijn gesloten.
Na onze vakantie gaan we de boel structureel te lijf.

Onze jongste kleindochter heeft haar 1e communie gevierd, ze vond het geweldig in de kerk en het feest erna uiteraard ook. Het was een feestelijke dag in een versierde zonovergoten tuin met leuke mensen en heerlijk eten en drinken. Ja......een feestje bouwen kunnen dochterlief en ideale schoonzoon wel hoor.
Tja...en toen werd het toch tijd om de laatste zaken te regelen wat betreft huis en haard, reis en ....de oude dame. Ik heb een gesprek gehad met haar eerste verantwoordelijke en gevraagd of ze de oude dame goed in de gaten willen houden en zoveel mogelijk meenemen naar de huiskamer. De dame heeft de neiging om in haar sop gaar te gaan zitten koken en daardoor nog verder te vereenzamen. Dat wij weggaan, vindt ze NIET leuk, maar ze is wel blij dat de ‘wijnpijplijn’ gehandhaafd kan blijven. Op de zusterskamer lijkt het nu net een cafe en alleen maar voor de oude dame, ha ha. Reuze attent, dat ze hier aan mee willen werken.
Omdat dochterlief en ideale schoonzoon andere verplichtingen hadden, hebben we 2 avonden meegelopen met de avond4daagse en dat was echt heel gaaf met die meiden, ze houden van flink doorstappen en een goed gesprek, dat gaan we vaker doen!
Eergisteren......zoonlief jarig.....laatste wasje...wat inpakken en .....nog wat zaken, gisteren streepjes op de I, een lunchgastje en toen.... vertrokken we langzaam naar Eindhoven, naar het Tulip Inn en kon de vakantiepret beginnen, reken maar!
Tot Madrid,
CIAO!

1. Gerard Leenders:
    24 mei 2014
    Het lijkt erop dat deze reis nu actueel is hè. Nu kan ik het eens echt vergelijken met ciao.waarbenjij.nu. Goede reis veel leuke ervaringen en vergeet niet de fotos's