Op roze slippers door Boluevo

11 juni 2014 - Mazarrón, Spanje

We hebben het erg naar de zin hier, heerlijk appartement en geweldig weer. De natuur is magistraal, als we onze bergschoenen bij ons hadden, zouden we de bergen intrekken. Vlak achter ons appartement kun je zo de paden op en de lanen in. We gaan beslist een lichte wandeling doen, want het trekt hoor.
Maar vandaag, niets van dat al, we hebben geluierd, eerst een uurtje aan het strand, jawel, manlief begint eraan te wennen. En na de grootste hitte, hebben we nog even bij het zwembad gezeten en......deze dame heeft gezwommen!
En........ik heb de ballen aangebraden en later in de soep (bestaande uit heel veel groentjes) gedaan en.......wat hebben wij gesmuld en......er is nog genoeg over voor overmorgen.
Morgen eten we een salade (met oa bruine tomaten) met tonijn en ei en dan....wordt het wel weer eens tijd om buiten de deur te eten.
Oh ja...........de havermout smaakte als vanouds!
Wijn smaakt overigens ook goed.
Ik heb inmiddels al 4 boeken gelezen!
Ik ben benaderd door het Turks verkeersbureau, ze zouden graag een compilatie van mijn Turkije verslagen op hun officiële website plaatsen, ik voel me vereerd!
En......manlief, heeft roze teenslippers aangeschaft in de buurtsuper!
Verder niets te melden.