Ryanair, wat maak je me nou? Shame!

16 augustus 2014 - Breda, Nederland

Gelieve niet op deze mail te reageren.

Let op er is een wijziging in uw Ryanair boeking (zie hieronder).

Adviseert u alstublieft andere passagiers die met u meereizen van de veranderingen.

KLIK HIER OM DE ONLINE VLUCHTVERANDERING TE ACCEPTEREN:

Voor het aanvragen van een restitutie, klik op de koppeling hieronder en vul de vereiste gegevens in

Aanvraag van restitutie moet ingediend worden voor de datum van vertrek van de vlucht.

Your new flight details are as follows:

GOING OUT

From Malaga(AGP) to Eindhoven(EIN)

wo, 27-06-2012 Flight 2575 Depart AGP at 0640 and arrive EIN at 0935

Dit bericht kreeg ik vanmorgen, je snapt dat ik meteen wakker was.

Dit ging ik dus NIET accepteren!

Stel je voor; in het holst van de nacht zowat naar Malaga gaan vanaf Nerja. Geen haar op mijn hoofd die daar aan wil denken. Ik had de terugvlucht goed geregeld, vliegen om 5 uur s’avonds en…..reeds lang betaald!

Voor ik in conclaaf zou gaan met RA, bekeek ik de alternatieven en wat bleek: de vlucht is die dag gewoon verzet naar die idiote vroegte en……….meer dan 100 euro goedkoper ook nog, en dat kregen wij NIET terug. Een dag later is er weer zo’n vroege, dan 2 dagen niets en dan een nette vertrektijd.

Helaas verloopt menselijk contact met RA verre van soepel en is kostbaar, dus rigoreus heb ik om restitutie verzocht via het linkje.

Ik blijf er nu als een leeuwin opzitten tot ik mijn centen terugheb!

Maar……ik heb toch maar alvast nieuwe tickets gekocht voor 4 dagen later.

En……..voor het geval ze weer zo’n klantvriendelijke stunt uithalen, verkassen we op de oorspronkelijke dag toch uit Nerja en blijven 4 nachten aan de kust IN Malaga. Ik heb een superleuk hotelletje gevonden in de visserswijk, aan het strand, met dakterras EN wifi!

De boel wordt nu wel weer duurder in het geheel, dus even gaan bezuinigen nu en die extra dagen?........wij vinden het geen straf!

3X POSITIEF!

CHAPEAU voor RYANAIR! Per ommegaande is het geld teruggestort.

Dit had ik echt niet verwacht. Mijn vertrouwen is nu enigszins hersteld.

Als ik bij booking.com boek, schrijf ik altijd een persoonlijk woordje bij ‘bijzonderheden’. Ik probeer op deze manier eruit te springen en iets extra’s te scoren.

Helaas is dat nooit het geval geweest, tot………….mijn laatste boeking in Malaga.

Ik had zeer smekend een kamer met zeezicht gevraagd omdat wij op huwelijksreis waren in verband met 40 jaren in de echt verbonden te zijn (echt waar hoor, 28 Juni, 40 jaar voor de wet en 5 Augustus, 40 jaar voor de kerk, dus 2x feest!).

Helaas kreeg ik meteen van het hotel te horen dat de ‘zeezicht’ kamers al vergeven waren, maar…………..ze wilden ons een alternatief bieden omdat de honeymoon wel wat extra decorum verdiende!

50 meter van het hotel ligt een oud vissershuisje (aan de boulevard), dat is opgedeeld in appartementen.

Het dakappartement mochten wij hebben voor dezelfde prijs, MET ons eigen dakterras MET vol zicht op de zee.

Op de bijgevoegde foto’s zagen wij dat het goed zat en we hapten meteen uiteraard.

Ik heb een overdreven aardige mail teruggestuurd, je weet maar nooit he?

Afgelopen zondag heeft ons oudste kleinkind haar 1e communie gedaan.

Voor degenen onder jullie, die niet weten wat dat is, verklap ik, dat de ‘kerk’, zieltjes binnenhaalt op deze manier.

Met een beetje geluk, trek je de ouders ook weer over de streep.

Hoewel ik nog verre van ‘rooms’ ben, heeft het toch wel indruk op me gemaakt.

Door een gedegen voorbereiding, goed afgestemd op kinderen van deze tijd is er na een hoogtepunt toegewerkt en dat uitte zich in een uitbundige kinderdienst, alwaar ze de ‘kledderige’ hap tot zich mochten nemen.

De kinderen waren allen in het nieuw gestoken, sommigen stijlvol, maar ook extravagant, het is maar waar je van houdt.

En na afloop, wachtte de meeste kinderen een feest MET cadeautjes.

Zo ook ons kleinkind.

Het was een mooi feest, met lieve mensen en vele blije kinderen.

Dochterlief en ideale schoonzoon hadden het super georganiseerd.

Voor de kinderen was er een ‘tatoeage mevrouw’, dat was een voltreffer.

Voor de ‘groten’ was er ook volop vermaak!

En……….. heeeeeeel veeeeel cadeautjes voor het feestvarken.

Wij gaven, om het geheel toch nog een stichtelijk tintje te geven……………..een kerk van Playmobil.