Testosteron in the house

28 april 2014 - Alicante, Spanje

Wat een shitnacht! Veel lawaai van medegasten tot in de late vroege uurtjes. Een paar maal heb ik op het punt gestaan om naar buiten te stormen en die lui de oren te wassen.
Vanmorgen heb ik het wel gedaan, we gingen naar het ontbijt en ik trof die zeikers op onze gang, het bleken jonge Engelse gastjes te zijn, vol alcohol, ik maakte ze even duidelijk dat wij door hen een rotnacht gehad hadden. Ze waren vol berouw, maar ik vertelde hen, dat ik het wel ging melden bij de receptie. De receptie nam ons uiterst serieus en het Engelse Testosteron groepje (6 pp) werd behoorlijk de wacht aan gezegd. We zullen zien of het geholpen heeft.
Na het ontbijt namen we de tram naar Alicante, die tram was een echte ervaring, heel leuk.
In Alicante zagen we de psychedelische boulevard en de haven en wilden toen naar de burcht, maar besloten opeens dat we daar helemaal geen zin in hadden. We hadden eigenlijk helemaal geen zin in Alicante. We besloten om een snelle trip door het centrum te maken en het dan voor gezien te houden. Het stadhuis vonden we de moeite waard en we troffen er een paar leuke kids in klederdracht. Een wijntje op het plein was ook de moeite waard en....de mercado vonden we bijzonder mooi en toen.......vonden we het goed zo, we daalden weer af in de krochten van Alicante en namen de tram terug. Dat was dat, check Alicante!
Rust...bij het zwembad en lekker eten in het hotel, en weer rust bij het zwembad en rust in de bar en rust in de kamer en....hopelijk houdt het testosteron zich gedeisd vannacht, anders zullen ze eens wat meemaken!
En morgen??..........waarschijnlijk strand en.........Julio, het is uiteindelijk de laatste dag he?

1. Wouter:
    29 april 2014
    Vreselijk is dat, niet kunnen slapen door de herrie van anderen, irritant! Alleen daardoor ben je de volgende dag al niet niet meer helemaal in the mood om steden te bezichtigen. Alicante is iets wat je af kan strepen. Niet overweldigend ofzo. Been there, done that and took a picture :-)