Thuis

28 maart 2014 - Breda, Nederland

Thuis

Hallo mensen,

We zijn weer in een nat en koud nederland! Dat valt behoorlijk tegen, geloof me. Maar.....straks worden we beloond met heeel veel warme knuffels van kids en kleinkids! De terugreis is perfect gegaan, ik moet zeggen dat RYANAIR me toch wel is meegevallen, je moet je heeeeel erg strikt aan hun regels houden, dan kost het je geen extra geld en vlieg je goedkoop en best accuraat en vooral veilig. Ik ga me nu bezig houden met de vele fotoos en zal er vandaag of morgen enkele plaatsen. Ook zal ik een korte samenvating geven van de gevoelens die Valencia oproept en de dingen die ons opgevallen zijn. Maar nu even heel in het kort, Valencia is echt super, ik heb me zelfs laten vertellen dat de stad veeeeeel mooier is als Barcelona!
Marymar heel erg leuk om te horen dat jullie genoten hebben van mijn verslagjes. Jullie kunnen me ten alle tijden informatie vragen, hoor. Ik volg jullie ook met plezier en ben zelfs jaloers op jullie way of life!
Zo genoeg gebabbeld, tot snel en dan vertel ik ook waar we over 6 weken heen gaan! Ciao!

1. Wouter:
    28 maart 2014
    Hoihoi,

Zo, ik ga even je site bekijken. Misschien is het voor ons ook beter om over te stappen.

See you
    Marjan