De voetjes zijn er klaar voor

30 maart 2014 - Pythagoreio, Griekenland

Hallo lezers, ik kan het niet laten om nog een blogje te plaatsen voor ons vertrek.
Na het wafeldebacle hebben we zeer drukke, maar leuke weken beleefd. Feesten, logeerpartijen, etentjes, bezoekjes, uitjes en sjopping. Met als resultaat; plezier, volle magen, opgetogenheid, voldaanheid, vermoeidheid en 2 wafelijzers, nieuwe wandelschoenen, boeken, tuniekjes en french manicure teennagels (slipperproof dus!).
Er waren ook minder leuke akkevieten. Mijn moeder claimt mij behoorlijk en dat vergt veel energie en gemoedsrust van deze te plichtsgetrouwe dame. Maar nu heeft iemand mij een dienst bewezen; in de vorm van een domme actie zijnskant, ben ik tot de conclusie gekomen dat ik de lat te hoog had liggen. Ik heb de lat verplaatst en krijg meer lucht nu! Maar dat neemt niet weg dat ik enorm toe ben aan RUST, vakantie dus!
Nog 7 dagen te gaan en dan is het zover. De tickets zijn in huis, we hebben ingecheckt, de stoelen gereserveerd en de ‘luchtmaaltijden’ besteld. Leve arkefly! Rest mij nog het kuisen van het huis, wassen, pakken en mijn moeder van een ruim gevulde provisiekast voorzien.
Tja, en nu maar hopen dat die Grieken zich netjes gedragen, dus niet gaan staken en dat er geen nieuwe bosbranden uitbreken op Samos.
Ik houd jullie op de hoogte! Ciao.

:SMS update:: 10 augustus 2010 :
Tjee, Marjan, ik heb veel respect voor jullie! Ik wens jullie veel sterkte met deze laatste week! Ik ben vandaag begonnen met de koelkast te legen, er staat nu een wok met aardappeltjes, rode ui, lenteui, courgette, kormakruiden, champignons, kaas, ei en crmefraiche te garen, dat wordt smullen!!

:SMS update:: 14 augustus 2010 :
Het is 36 graden op onze vakantiestek! De wandelschoenen blijven thuis, de siesta wordt ingevoerd (vandaag geoefend!), 2 boottochten per week ingepland en 1x per stek eilandtour in aircobus en vele coctails in airco internet cafe. Uiteraard in zee en zwembad, de rest van de tijd. Door de siesta zullen deze menioren ook in het nachtleven gespot kunnen worden. Oh ja, de koelkast is bijna leeg! Ciao

we zijn er

Hallo beste mensen, we zijn er!! Alles is goed gegaan. Ik zit nu even in een internet cafe en kom morgen terug voor een verslag. Maar nu ga ik cultuur snuiven. Morgen gaan we naar Turkije (Efeze)! Ciao!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl