Walking in de rain

29 maart 2014 - Heimbach, Duitsland

Walking in the rain?

Nadat we gisteren na onze wandeling en een enorme bel wijn, weer in hotel waren aangekomen, ontdekte ik een conferentieruimte, ik maakte de deur open en wat zag ik……..een wifi modem! En wat bleek…onze kamer ligt er precies boven, dus Marjan, je begrijpt het al, ik heb mijn antenne gestationeerd in de vensterbank (naast de fles wijn) en nu heb ik wifi in de kamer! Tol! En dat voor 99 euro p.p. voor 3 nachten, inclusief 3x ontbijt, 3x diner, wandelgids, 1 welkomstborrel en 1x kaffee mit kuchen. Ongelofelijk, we hebben de aanbieding via de krant. Het diner gisteravond was zeer smakelijk, vooral het dessert was zalig. Het is hier wel druk, er zit nl een hele buslading vlaamse belgen. Echt plesant hoor! Ja Marjan, authentiek kan inderdaad ook ouwe meuk zijn, gelukkig is dit hotel is echt goed opgeknapt, ik zet er binnenkort wel een foto op. De weersvooruitzichten zijn redelijk voor vandaag, maar 65% kans op regen (Maria, ik ben toch wel jaloers op jullie), dus we gaan aan de wandel. De wandelschoenen mogen uit de auto. We gaan naar een trappistenklooster en daar valt ook wel wat te drinken en te eten, na een barre tocht. Zo, dankzij de dompelaar zijn de koffietjes genuttigd en gaan we beginnen aan de ochtendrituelen. Bedankt voor de leuke reacties en een fijne voetbaldag gewenst. Wij zullen het onderweg wel horen van deze of gene. Boukje, feest ze en veel liefs.
Ciao!